ماتیچ به دنبال راه خروج از اولدترافورد در ژانویه 

اتلتیکو مادرید خواهان جذب هافبک صربستانی منچستر یونایتد شده و این بازیکن مشتاق است تا در نقل و انتقالات زمستانی اولدترافورد را ترک کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نمانیا ماتیچ بازیکن صربستانی تیم فوتبال منچستر یونایتد که در این فصل جایی در برنامه‌های اوله گنار سولسشیر نداشته، قصد دارد پیش از پایان فصل و در نقل و انتقالات زمستانی منچستر یونایتد را ترک کند. قرارداد ماتیچ با منچستر یونایتد تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، اما هافبک صربستانی قصد دارد زودتر از موعد، اولدترافورد را ترک کند.

با این تفاسیر بعید به نظر می‌رسد که سران باشگاه منچستر یونایتد مخالفتی با جدایی هافبک ۲۱ ساله تیمشان داشته باشند، زیرا ماتیچ در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد و می‌تواند بدون پرداخت هیچ مبلغی از منچستر یونایتد جدا شود. در صورتی که انتقال او در ژانویه منافع مالی هر چند محدودی برای باشگاه انگلیسی در پی خواهد داشت.

ماتیچ در فصل جاری تنها در ۸ بازی فرصت حضور در ترکیب شیاطین سرخ را به دست آورده و تنها دیداری که او جزو ۱۱ نفر اصلی از ابتدای بازی به میدان رفت به بازی برابر برنلی در هفته گذشته برمی گردد که منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه ۰_۲  میهمانش را شکست دهد.

اتلتیکو مادرید یکی از تیم‌هایی است که خواهان جذب ماتیچ شده، اما هافبک صربستانی شیاطین سرخ ماندن یا رفتنش از اولدترافورد را منوط به تصمیم گیری باشگاهش دانسته، اما امکان پیوستن به تیم دیگر در ژانویه را رد نکرده است.

ماتیچ در سال ۲۰۱۷ و در دوران سرمربیگری خوزه مورینیو به منچستر یونایتد پیوست و تاکنون در ۹۵ بازی برای تیمش به میدان رفته که دستاورد آن ۳ گل و ۴ پاس گل بوده است.

هافبک تیم ملی صربستان در دوران حضورش در اولدترافورد هیچ جامی به دست نیاورد و آخرین قهرمانی شیاطین سرخ به اوایل سال ۲۰۱۷ برمی گردد که ماتیچ کمی پس از آن به منچستر یونایتد پیوست.

ماه گذشته و پس از پذیرش هدایت تاتنهام از سوی مورینیو، اخباری مبنی بر تمایل سرمربی پرتغالی به جذب ماتیچ و سومین همکاری میان آن‌ها پس از چلسی و منچستر یونایتد منتشر شد.

گفته می‌شود ماتیچ قصد دارد با پیوستن به تیم دیگری در ژانویه، فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد تا بتواند در مسابقات یورو ۲۰۲۰ که در تابستان برگزار خواهد شد، در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار